Budowanie Marki Pracodawcy, employer branding i nie tylko

Refleksje, przemyślenia, porady

Employer Branding News /

Komunikacja w rekrutacji online

rekrutacjia online
Ogłoszenie internetowe jest obecnie najczęściej stosowanym rozwiązaniem przy poszukiwaniu kandydatów na większość prowadzonych rekrutacji, i to niezależnie od ich poziomu. Podobnie jak inne narzędzia online, również ono ewoluuje, zmienia się otoczenie rynkowe oraz podejście firm do korzystania z ogłoszeń.
Employer Branding /

Rekrutacja w regionie

rekrutacja-w-regionie
Prowadzenie poszukiwań kandydatów na rynkach lokalnych jest często dla rekrutera przysłowiową „drogą przez mękę”. Tradycyjnie najtrudniej obsadzić stanowiska w takich lokalizacjach jak: Zielona Góra, Gorzów, Szczecin, Opole. Do trudnych rynków należy również Olsztyn oraz cała tzw. „ściana wschodnia”.
Employer Branding /

Czy warto prezentować firmę w portalach społecznościowych?

social-media-facebook-firma
Jeszcze kilka lat temu nikt nie wiedział co kryje się pod magicznym pojęciem „social media”, dziś na to hasło większość osób pomyśli Facebook. Co z mediami społecznościowymi stanie się jutro, trudno powiedzieć. Możemy być jednak pewni, że stały się one codziennością dla każdego marketingowca - również tego odpowiadającego za budowanie wizerunku pracodawcy.
News /

Najbardziej atrakcyjni pracodawcy w Polsce!

atrakcyjni pracodawcy
Zwycięzcą w najnowszej polskiej edycji badania „Randstad Award” została stacja TVN. Drugie miejsce zajęły Polskie Linie Lotnicze LOT, a trzecie Mercedes-Benz Polska. Wyniki największego na świecie badania nt. employer branding ogłoszono podczas uroczystej gali 15 marca 2012 r. w Centrum Olimpijskim w Warszawie. To druga edycja projektu, wyłaniającego najbardziej atrakcyjnych pracodawców w Polsce.
Employer Branding /

Employer Branding – inwestować czy oszczędzać?

zarowka
Dwa lata temu zakończyła się era „rynku pracownika”. Firmom łatwiej jest dziś pozyskiwać wartościowych kandydatów. Czy w obecnej sytuacji spowolnienia gospodarczego oraz dekoniunktury na rynku pracy warto zatem inwestować w działania Employer Branding? Z powyższym pytaniem zwróciłem się o wypowiedź do przedstawicieli Pracodawców oraz wybranych ekspertów.