post

Employer Branding – wizerunek oraz działania pracodawcy

employer branding strategia

W działaniach jakie podejmują pracodawcy, chcąc utrzymać najlepszych w swojej organizacji i jednocześnie pozyskać najbardziej wartościowych pracowników, łatwo można dostrzec znaczący wpływ kreowania wizerunku firmy na jej przewagę konkurencyjną.

post

Ogłoszenie rekrutacyjne które wzbudzi zainteresowanie?

ogloszenie rekrutacyjne

Jest bardzo wiele sposobów na osiągnięcie sukcesu w procesie rekrutacyjnym i selekcyjnym. Jeśli zależy nam na uzyskaniu maximum skuteczność i efektywność powinniśmy na każdym z tych etapów zastosować pewne wytyczne, jeśli chcemy zakończyć sukcesem nasz proces rekrutacyjny.

post

Po co nam employer branding? Badanie EVP?

Employee Value Proposition EVP

Co stanowi największą wartość organizacji? Światowa marka, tradycja, cenione produkty? Nic nie jest tyle warte co odpowiedni ludzie. Od ich zaangażowania i pomysłowości zależy satysfakcja klienta i poziom wyników finansowych firmy.

post

Komunikacja w rekrutacji online

rekrutacjia online

Ogłoszenie internetowe jest obecnie najczęściej stosowanym rozwiązaniem przy poszukiwaniu kandydatów na większość prowadzonych rekrutacji, i to niezależnie od ich poziomu. Podobnie jak inne narzędzia online, również ono ewoluuje, zmienia się otoczenie rynkowe oraz podejście firm do korzystania z ogłoszeń.

post

Rekrutacja w regionie

rekrutacja-w-regionie

Prowadzenie poszukiwań kandydatów na rynkach lokalnych jest często dla rekrutera przysłowiową „drogą przez mękę”. Tradycyjnie najtrudniej obsadzić stanowiska w takich lokalizacjach jak: Zielona Góra, Gorzów, Szczecin, Opole. Do trudnych rynków należy również Olsztyn oraz cała tzw. „ściana wschodnia”.

post

Czy warto prezentować firmę w portalach społecznościowych?

social-media-facebook-firma

Jeszcze kilka lat temu nikt nie wiedział co kryje się pod magicznym pojęciem „social media”, dziś na to hasło większość osób pomyśli Facebook. Co z mediami społecznościowymi stanie się jutro, trudno powiedzieć. Możemy być jednak pewni, że stały się one codziennością dla każdego marketingowca – również tego odpowiadającego za budowanie wizerunku pracodawcy.

post

Employer Branding – inwestować czy oszczędzać?

zarowka

Dwa lata temu zakończyła się era „rynku pracownika”. Firmom łatwiej jest dziś pozyskiwać wartościowych kandydatów. Czy w obecnej sytuacji spowolnienia gospodarczego oraz dekoniunktury na rynku pracy warto zatem inwestować w działania Employer Branding? Z powyższym pytaniem zwróciłem się o wypowiedź do przedstawicieli Pracodawców oraz wybranych ekspertów.

post

O Employer Brandingu i rekrutacji w social media

employer-branidg-w-social-media

Jeszcze rok temu określało się social media jako nowy trend w rekrutacji, który zmieni sposób komunikacji z kandydatami. Obecnie rekrutacja i employer branding w social media to fakt.