Do employer brandingu podchodzimy strategicznie, wiedząc jaka jest jego rola, doceniając wpływ na wartość i postrzeganie organizacji.
Marka pracodawcy komunikowana w przemyślany długotrwały, spójny i logiczny sposób, wspiera procesy rekrutacyjne organizacji, zwłaszcza w zakresie pozyskiwania talentów. Strategiczne, kompleksowe działanie employer branding, wyróżnia firmę wśród konkurencji i wpływają na decyzje najlepszych kandydatów o wyborze miejsca pracy.
Komunikacja zewnętrzna
Aby dobrze zrozumieć potrzeby organizacji, koniecznym staje się przeprowadzenie szeregu spotkań, obserwacji Pracowników, analizy dotychczasowych działań Pracodawcy.
Komunikacja do wewnątrz organizacji
Aby dobrze zrozumieć potrzeby organizacji, koniecznym staje się przeprowadzenie szeregu spotkań, obserwacji Pracowników, analizy dotychczasowych działań Pracodawcy.
Badania i analizy, wywiady
Marketing zintegrowany
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam.