Kierunek, Porady, Wsparcie

Strategia employer branding

Do employer brandingu podchodzimy strategicznie, wiedząc jaka jest jego rola, doceniając wpływ na wartość i postrzeganie organizacji.

Marka pracodawcy komunikowana w przemyślany długotrwały, spójny i logiczny sposób, wspiera procesy  rekrutacyjne organizacji, zwłaszcza w zakresie pozyskiwania talentów. Strategiczne, kompleksowe działanie employer branding, wyróżnia firmę wśród konkurencji i wpływają na decyzje najlepszych kandydatów o wyborze miejsca pracy.

 

Komunikacja zewnętrzna

Aby dobrze zrozumieć potrzeby organizacji, koniecznym staje się przeprowadzenie szeregu spotkań, obserwacji Pracowników, analizy dotychczasowych działań Pracodawcy.

Komunikacja do wewnątrz organizacji

Aby dobrze zrozumieć potrzeby organizacji, koniecznym staje się przeprowadzenie szeregu spotkań, obserwacji Pracowników, analizy dotychczasowych działań Pracodawcy.

Badania i analizy, wywiady

Marketing zintegrowany

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam.

Launch Website