Employer branding strategia

BRAND POSITION

Już od 20 lat doradzamy, tworzymy narzędzia, analizujemy i badamy obszary komunikacji w relacjach Pracodawca – Pracownik. Posiadamy doświadczenie w realizacji strategii komunikacji w obszarze human resources, rekrutacji, marketingu oraz szeroko rozumianych zagadnieniach związanych z rynkiem internetowym, grafiką i wizerunkiem.

Działania employer branding  kierujemy zarówno na zewnątrz jaki i do wewnątrz organizacji, do aktualnych i potencjalnych pracowników

Głównym profilem naszej działalności jest kompleksowe doradztwo, realizacja strategii, kreacja pomysłów wspierających budowę Marki Pracodawcy. Działy HR wspomagamy w pracach kreatywnych, graficznych, projektach internetowych, od najmniejszych prac graficznych po długofalową komunikację Marki. Prowadzimy projekt od koncepcji, przez realizację po raport z działań i ich pomiar. Posiadamy największe w Polsce portfolio projektów zrealizowanych dla branży HR. Znajduje się w nim ponad 1000 różnych pozycji.

W trakcie współpracy wykorzystujemy
wszelkie dostępne kanały komunikacji i metody:

      • badania nad marką oraz analizą różnych jakościowo danych z wielu różnorodnych źródeł informacji
      • narzędzia, które angażują pracowników, przywództwa czy drożnej komunikacji wewnętrznej
      • zaawansowane techniki marketingu internetowego (#SEM, #SEO, #Social Media)
      • stosujemy PR marketing, engagement marketing, event managment oraz content marketing

Co nas wyróżnia?
Jesteśmy profesjonalistami w swoich dziedzinach, a pracując razem mamy dużo szersze spojrzenie na możliwości dotarcia z określonym komunikatem poszukiwanych pracodawców. W oparciu o przemyślane strategie, wykorzystując najnowsze technologie i narzędzia realizujemy projekty wymagające dyscypliny i zaangażowania, podejmujemy się realizacji zarówno dużych, jak i małych projektów. Pomagamy zaistnieć Pracodawcy z określonym przekazem, w dokładnie sprecyzowanej grupie, tworząc skojarzenia i budując pozytywny wizerunek pracodawcy Państwa firmy.
Świadomie zarządzamy strategią budowania Marki Pracodawcy i ją modyfikujemy, zwiększając zasięg, kanały dotarcia informacji do konkretnej grupy potencjalnych i aktualnych pracowników poprzez przekazy prasowe i internetowe, akcje specjalne, działania na uczelniach, działania wewnątrz organizacji. Przygotowujemy konkretne rozwiązania, tworzymy przejrzyste newsy oraz efektowne materiały promocyjne. Podążając za współczesnymi trendami budujemy wizerunek społecznościowy Pracodawcy oraz analizując środowisko branżowe firmy dbamy o relacje z rynkiem lokalnym.

w 2017 roku

Employer Branding

to strategiczne podejście do zarządzania wizerunkiem marki pracodawcy, podejście to ma realizować konkretną wartość dla organizacji w postaci utrzymania i pozyskania najlepszych pracowaników, a to wymaga to połączenia wiedzy z różnych obszarów.