Employer branding
Strategie Marki Pracodawcy
Walka o najlepszych pracowników na rynku, to konsekwentne planowanie swoich działań w wielu obszarach jednocześnie. Wdrażając strategię employer brandingu, mogą Państwo skorzystać z wiedzy sprawdzonej grupy profesjonalistów, którzy od wielu lat realizują złożone strategie poprawy wizerunku pracodawcy.
Mocna, rozpoznawalna i dobrze postrzegana przez aktualnych i potencjalnych pracowników marka pracodawcy, to bardzo ważny element rozwoju firmy i dlatego właśnie employer branding jako jeden z kierunków zrównoważonego rozwoju biznesu powinien wpisywać się w jej strategię. Najlepsi pracownicy są bardzo uważni przy wyborze pracodawcy i równie wymagający jak Klienci, którzy dokonują wyboru produktów na podstawie ich unikalnych wartości, dlatego właśnie każda firma, jako pracodawca powinna posiadać mocną i rozpoznawalną markę, konkurującą kompetencyjnie z innymi organizacjami. (Więcej o znaczeniu wizerunku pracodawcy nawww.markapracodawcy.pl)
Budując jej wizerunek, warto skorzystać z naszego doświadczenia, wiemy z praktyki jak tworzyć dobrą markę pracodawcy i prowadzić efektywne działania komunikacyjne. Wieloletnia praktyka zdobyta w serwisach związanych z rynkiem pracy, 10-letnia współpraca z firmami rekrutacyjnymi, realizacja projektów employer branding dla różnych branż – to wszystko sprawia, że jesteśmy skuteczni w tak ważnej komunikacji.
Skuteczna sztuka komunikowania kreująca wizerunek i równocześnie efektywnie wspierająca cele biznesowe firmy, to właśnie budowanie zaufania i wiarygodności między organizacją, a jej odbiorcami. Mamy do dyspozycji najnowocześniejsze narzędzia pracy, doświadczenie oraz ponadprzeciętne umiejętności naszych współpracowników, dlatego przygotowujemy dla Was przemyślane strategie, gwarantując doskonały przepływ informacji pomiędzy firmą, a jej otoczeniem skutecznie komunikując Markę Pracodawcy.
Jako specjaliści od rekrutacji, marketingu, e-marketingu, grafiki, reklamy i promocji łączymy doświadczenie wielu branż, przez co nierzadko przyczyniamy się do powstawania niekonwencjonalnych rozwiązań. Każda nasza realizacja posiada unikalną formę graficzną, zawiera merytoryczny i łatwo zapamiętywany przekaz budzący pozytywne skojarzenia z promowaną marką.
Jako jeden z niewielu zespołów na polskim rynku, możemy pochwalić się największym w Polsce portfolio
realizacji projektów na potrzeby budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy.
Nasze realizacje w zakresie komunikacji Employer Branding to już ponad 1000 ciekawych projektów!
W ramach działań związanych z employer branding zapewniamy:
- – opracowanie strategii employer brandingowej i określenie jej wartości dla pracowników (EVP – Employe Value Proposition)
- – doradztwo i optymalizację prowadzonych przez pracodawcę działań wewnątrz i na zewnątrz organizacji
- – dobór narzędzi pozwalających komunikować dobre praktyki pracodawcy wewnątrz i na zewnętrz organizacji
- – realizację materiałów komunikacji Employer Branding
Na potrzeby działań Employer Branding opracowujemy:
- – narzędzia potrzebne do komunikacji wewnętrznej: newslettery, intranet, blogi pracownicze
- – materiały dla nowych pracowników (manuale, przewodniki po firmie, wideo manuale, prezentacje)
- – programy rekomendacyjne (polecenia pracowników)
- – kampanie rekrutacyjno-wizerunkowe w Google
- – ogłoszenia rekrutacyjne
- – programy promujące praktyki i staże
- – strony i zakładki stron kariera oraz strony www promujące wybrane akcje informacyjne
- – materiały rekrutacyjne (m.in. layouty ogłoszeń, foldery, ulotki)
- – profile pracodawców, prezentacje pracodawców, banery
- – filmy wizerunkowe i inne formy wideoprezentacji
- – targetowane i dedykowane szkolenia zamknięte z budowania strategii EB
Posiadamy praktyczną wiedzę i doświadczenie w realizacji projektów oraz szkoleń z obszaru EB, mieli przyjemność pracować dotychczas dla takich firm jak m.in.: Coca-Cola, Allegro, Unilever, Budimex, BIGRAM, Jeronimo Martins, Lyreco, TP.
Korzyści z prowadzenia działań Employer Branding i ze współpracy z nami:
- – rozpoznawalna marka pracodawcy
- – pozytywny wizerunek aktywnej firmy na rynku pracy
- wzrost liczby odwiedzin strony pracodawcy,
- większa motywacja i zaangażowanie aktualnych pracowników
- wsparcie dla programów zarządzania talentami w organizacji
- zwiększanie przewagi konkurencyjnej nad innymi pracodawcami
- efektywniejsza i precyzyjniejsza rekrutacja
- obniżenie kosztów rekrutacji
Zapraszamy do kontaktu i współpracy!