Employer branding
Strategie Marki Pracodawcy

Walka o najlepszych pracowników na rynku, to konsekwentne planowanie swoich działań w wielu obszarach jednocześnie. Wdrażając strategię employer brandingu, mogą Państwo skorzystać z wiedzy sprawdzonej grupy profesjonalistów, którzy od wielu lat realizują złożone strategie poprawy wizerunku pracodawcy.






Mocna, rozpoznawalna i dobrze postrzegana przez aktualnych i potencjalnych pracowników marka pracodawcy, to bardzo ważny element rozwoju firmy i dlatego właśnie employer branding jako jeden z kierunków zrównoważonego rozwoju biznesu powinien wpisywać się w jej strategię. Najlepsi pracownicy są  bardzo uważni przy wyborze pracodawcy i równie wymagający jak Klienci, którzy dokonują wyboru produktów na podstawie ich unikalnych wartości, dlatego właśnie każda firma, jako pracodawca powinna posiadać mocną i rozpoznawalną markę, konkurującą kompetencyjnie z innymi organizacjami. (Więcej o znaczeniu wizerunku pracodawcy nawww.markapracodawcy.pl)

Budując jej wizerunek, warto skorzystać z naszego doświadczenia, wiemy z praktyki jak tworzyć dobrą markę pracodawcy i prowadzić efektywne działania komunikacyjne. Wieloletnia praktyka zdobyta w serwisach związanych z rynkiem pracy, 10-letnia współpraca z firmami rekrutacyjnymi, realizacja projektów employer branding dla różnych branż – to wszystko sprawia, że jesteśmy skuteczni w tak ważnej komunikacji.

Skuteczna sztuka komunikowania kreująca wizerunek i równocześnie efektywnie wspierająca cele biznesowe firmy, to właśnie budowanie zaufania i wiarygodności między organizacją, a jej odbiorcami. Mamy do dyspozycji najnowocześniejsze narzędzia pracy, doświadczenie oraz ponadprzeciętne umiejętności naszych współpracowników, dlatego przygotowujemy dla Was przemyślane strategie, gwarantując doskonały przepływ informacji pomiędzy firmą, a jej otoczeniem skutecznie komunikując Markę Pracodawcy.

Jako specjaliści od rekrutacji, marketingu, e-marketingu, grafiki, reklamy i promocji łączymy doświadczenie wielu branż, przez co nierzadko przyczyniamy się do powstawania niekonwencjonalnych rozwiązań. Każda nasza realizacja posiada unikalną formę graficzną, zawiera merytoryczny i łatwo zapamiętywany przekaz budzący pozytywne skojarzenia z promowaną marką.






Jako jeden z niewielu zespołów na polskim rynku, możemy pochwalić się największym w Polsce portfolio
realizacji projektów na potrzeby budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy.
Nasze realizacje w zakresie komunikacji Employer Branding to już ponad 1000 ciekawych projektów!

W ramach działań związanych z employer branding zapewniamy:

  • – opracowanie strategii employer brandingowej  i określenie jej wartości dla pracowników (EVP – Employe Value Proposition)
  • – doradztwo i optymalizację prowadzonych przez pracodawcę działań wewnątrz i na zewnątrz organizacji
  • – dobór narzędzi pozwalających komunikować dobre praktyki pracodawcy wewnątrz i na zewnętrz  organizacji
  • – realizację materiałów komunikacji Employer Branding

Na potrzeby działań Employer Branding opracowujemy:

  • – narzędzia potrzebne do  komunikacji wewnętrznej: newslettery, intranet, blogi pracownicze
  • – materiały dla nowych pracowników (manuale, przewodniki po firmie, wideo manuale, prezentacje)
  • – programy rekomendacyjne (polecenia pracowników)
  • – kampanie rekrutacyjno-wizerunkowe w Google
  • – ogłoszenia rekrutacyjne
  • – programy promujące praktyki i staże
  • – strony i zakładki stron kariera oraz strony www promujące wybrane akcje informacyjne
  • – materiały rekrutacyjne (m.in. layouty ogłoszeń, foldery, ulotki)
  • – profile pracodawców, prezentacje pracodawców, banery
  • – filmy wizerunkowe i inne formy wideoprezentacji
  • – targetowane i dedykowane szkolenia zamknięte z budowania strategii EB

Posiadamy praktyczną wiedzę i doświadczenie w realizacji projektów oraz szkoleń z obszaru EB, mieli przyjemność pracować dotychczas dla takich firm jak m.in.: Coca-Cola, Allegro, Unilever, Budimex, BIGRAM, Jeronimo Martins, Lyreco, TP.

Korzyści z prowadzenia działań Employer Branding i ze współpracy z nami:

  • – rozpoznawalna marka pracodawcy
  • – pozytywny wizerunek aktywnej firmy na rynku pracy
  • wzrost liczby odwiedzin strony pracodawcy,
  • większa  motywacja i zaangażowanie aktualnych pracowników
  • wsparcie dla programów zarządzania talentami w organizacji
  • zwiększanie przewagi konkurencyjnej nad innymi pracodawcami
  • efektywniejsza i precyzyjniejsza rekrutacja
  • obniżenie kosztów rekrutacji

Zapraszamy do kontaktu i współpracy!